klätt julgranen nu :) <3

hejhej :)
haha, som rubriken säger så har jag och min bror klätt vår julgran :) och så har vi satt upp allt julpynt.
haha, granen blev riktigt fin :) haha, nu så ska jag städa mitt rum sen så ska jag lyssna på musik på Spotify, titta på data och titta på tv sen så ska jag sova. dagen har varit bra, gympa sista lektionen, fyyh och blääää.. styrke träning -.-' haha, det är kul, men jag suger på det -.-' haha, sämsta konditionen har jag oxå. Fast jag ska börja träna :D haha, typ ut och springa och typ gå på friskis, men det ska jag inte börja med förens nästa år.
hahah, ehm nu har jag la inget mer jag har att säga.
pusshejs !!

ha det bra och älska livet ~



bilder från luciat med tonår ♥





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: