STPOTIFY !

hejhej !
förlåt att jag inte skrivit på länge, men det har varit så mkt me lucia och allt. Men nu e jag tillbaka !
Ska bli en massa skrivande nu innan jul ! Just nu sitter jag och lägger in låtar på spotify som min kusin filip har fixat till mig ! :D haha, *överlycklig* haha, sjukt snällt vare ! Lucia i fredags och i går gick bra. haha, ja o lisa sjäng fel på staffan men det va kul iaf så det gjorde inte så mycket. duscha ska jag göra innan jag går och lägger mig. Köpt alla julklappar har jag gjort. Dragit ner på sminket har jag oxå gjort. haha, ehm nu är det nog inget mer jag har att säga förutom att det snart är JUL !!!! haha. hoppas jag får det ENDA jag önskar mig. haha, kul vah ? jag önskar mig en sak och pengar sjukt kul vah ? huhu :P kommer säkert komma på hur mycket som helst efter jul ;) haha, men då kan jag ju köpa det för dom pengarna jag får ist för julklappar :) haha, va smart jag är ! :P JUSTE ! vet ni ? jag har haft min mobil på lagning i nästan 2 veckor, och den va så sönder så jag fick en ny, i torsdags. hade den i typ 3 h i skolan innan hela j*vla skiten gick sönder, igen ;oooo så jag mamma momo och plym va på a6 i fredags och lämnade in den nya. och jag ska få en ny, men det kommer typ ta en eller 2 veckor ;ooo tänk om jag inte har en mobil på julafton ? ;ooo guuuuud ! jag kommer typ dö ;ooo men man får joppas att jag får den innan, för jag kan inte ta kort. för min kamera är på lagning och har varit det ett tag nu, så jag får la oxå tillbaka den snart :).  haha, men nu så är det slut på saker som behövs skriva ner i lollos lilla huvud :)

ha det bra och älska livet ~





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: