godmorgon :) <3


24 dagar kvar.
Julen är rolig för stora och små. .
Paketen kan vara röda eller blå
stora eller små men dom är alltid
lika roliga att få. Och kommer inte tomten så blir det kris för jag har varit snäll på alla sätt och vis.


hejhej,
idag e jag hemma. har sjukt ont i halsen, men det är bättre än igår :)
eehm, hoppas jag får ta sprutan imån iaf ;oo fast jag tror ba att man inte får ta den när man har feber, och det har inte jag :) eehm, har ätit typ ett kex, assu jag har typ sviin svårt att äta nu.. men det börjar bli bättre :) haha, har legat och typ halv tittat på värsta barn pogrammen, haha, det finns typ inget bra på tv på morgonen ;) haha, ska titta film och ba sova hela dagen, ta en strepsil ( ingen aning om hur det stavas men iaf) <- haha ;) ska jag oxå göra, det är fett bra halstabletter som smakar **** men de är jätte bra :) eehm. nu så ska jag nog sätta på en film, och äta något, en macka eller ngt. pusshejs !

ha det bra och älska livet ~







Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: