häjhäj alla bloggläsare !

helluuuuuuu !

idag så har allt varit bra. sitter och smaskar på en marabou bit :D
så jaevla gott är det ! slutet av lovet nu då. lovet har varit sjuuuuuukt bra ! och ett minne för livet :D haha, jag känner mig så tjock när jag äter marabou xD aja, sitter och tittar på någon film oxå. Johan satte på någon jag vet inte om den är bra för han satte nyss på den.  Ehm. imån händer inget annat än skolan.
veckan ser bra ut, inte lika mkt läxor som vanligt, skönt ! har ont i halsen och känner mig trött och så, men det har blivit bättre än va det va i morse, har städat igenom mitt rum, haha, ser riktigt fint ut nu :) allt annat är bra. ska titta på Dagboken men iman jag inte kan titta på tv'n blire la på datan. ska kanske popar lite popcorn och ba myser sista dagen på lovet, ska lägga mig tidigt. sviin trött :P hahha, men jag får la titta klart på johans film nu då :) + att igår vare ju Halloween, och då var jag mamma o johan hos mormor och fikade, mina kusiner va oxå där, tände ljus på runes grav oxå. jag älskar dig ♥.. när jag kom hem tittade jag på tv o lite så, men nu ska jag titta vidare på filmen för den verkar bra (efter det som gått) huhu ^^)

ha det bra och älska livet ~



pontuuus och jaaag :*


Postat av: sofie

asså dt är' helt sjuuukt va fin du är :o <3

2009-11-03 @ 15:15:42
URL: http://sofiiiijs.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: