sjuk..

.. ligger här hemma i sängen och tittar på mtv. Ska nog gå ut och sätta på en film. somsagt, jag är sjuk. lr inte typ feber och massa sånt, men jag har sjukt ont i magen och i halsen. det känns som om en motorsåg går i gång varje gång jag sväljer, blää.. fast det är lite bättre än vad det va i morse :D
hahah, har läxa tror jag tills på måndag, jag glömde kalendern i skolan så mamma får åka upp och hämta den. annars är allt bra, ska då titta på film snart. Har typ sovit massa, och läst ut världens bästa bok ! haha, jag lovar, HEMLIGHETEN, lånade den i skolan, fast vi läser typ "i taket lyser stjärnorna" tsm i skolan nu, så jag tog hem HELMIGHETEN och läste, assu den var och är sjukt bra, ett bra boktipps. Och av mig får den ett STORT HISS !
haha, men nu ska jag leta fram någon film, och kanske äta lite, har inte ätit något mer än en kexchoklad idag.

ha det så bra och älska livet ~



vilken är finast, 1an lr 2an ? :) <3

         1.                                              2.                                                       




Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: