you are a sweet dream ~

HEEJ !
haha, hej på er ! dagen har varit helt okej som vanligt, följde med madde o linn hem efter skolan, för vi skulle öva te lucia och då va vi innan :) haha, vi gjorde pizza och spelade in världens roligaste film ;) haha, aja, i fredags va jag på kfum, DET VAR BÄST ! haha, inget mer att säga ;) iaf, momo o mofa va här och hämtade min mobil :ooooo mofa ska lämna in den på lagning imån, så jag har min johans och pappas extremt gamla mobil -.-' så det är ingen idé att messa ..
aja, ska packa väskan o lite så, och titta på eng läxan ser blire slapp och slö i soffan :) haha, lägger mig nog tidigt för jag är trött.. aja, men nu har jag inget mer att skriva.

ha det så bra och älska livet ~

puuuss !



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: