Godmorgon. haha, lr godförmiddag !



hhejsan alla bloggläsare ! ♥

idag så är det inget speciellt som händer.
ska kanske åka och köpa löshåret om Alicia kan :)
ba för hon e grym på att hitta bästa färgerna :) <3
annars om hon inte kan åker jag och mamma kanske upp.
eller så kanske det blir a6 med mirre och typ någon mer :)
annars är allt bra. jag mår bäst !
hahaha :) men aah. det är inget annat som jag har på hjärtat.
kommer lägga in bilder om jag får löshåret :)
men nu ska jag spela Wii men min bror och hans kompis.

ha det bra och älska livet !



DAGENS OUTFIT:

♥ t-shirt: Zara i GTB
♥ byxor: ones for girls


Postat av: Lexie

söta bilder och fin outfit :D

2009-10-26 @ 17:00:35
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: