haha, jag köpte sminket ist ! :*)

hhej !
emma skrev ju att jag skulle köpa löshår, men jag var på A6 med mamma idag så då passade jag på att köpa sminket xD
haha, men jag ska köpa löshåret så fort jag får lite mer pengar på kortet !
aah, men som sagt, idag så var jag med mamma på A6. Vi åkte dit typ halv 11 innan allt folk skulle komma upp dit så första dagen på lovet hade man inte så mycket sovmorgon.
eller, assu jag vaknade kl 8 och så kunde jag inte somna om så jag låg och tittade på tv.
På A6 köpte jag då sminket och mamma köpte något på apoteket och lite saker på Ikea, Clas olsson och så köpte vi lite fika.
MUMS !!
när vi kom hem så fikade vi då och så testade johan ( min bror ) och jag något nytt Wii spel.
det var kul fast VÄLDIGT barnsligt, och man skulle inte göra så mycket mer än att gå ..
men mamma fick det från jobbet och då var man ju tvungen att prova !
när pappa kommer hem ska vi äta pizza. och jag känner mig som västa fettot iman jag åt det igår, fast med evelina ;)
johan äter Hamburgare just nu fär han orkar inte vänta på pappa, och jag är sjukt hungrig för jag trodde vi typ skulle äta nu, men pappa e på J-södra, så vi får vänta, får la ta en macka eller något !
Bilderna från igår kommer om 1 timme eller något när jag lagt in och redigerat dom.

ha det så bra och sköt om er !





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: