heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :*

hhej :*

skolan idag va helt okejj. men innan tyskan så messade jah me johan, och han var helt konstig ? :o ttyp as tjurig och arg, och han sa inte varför. och sen på tyskan när vi tittade på film så skrev han typ: jag tycker det är bäst om vi bara är vänner..
Så vi e inte tillsammans längre.. :(
men livet går vidare.. (L)
aja när jag kom hem så åkte jag till sången, och på söndag ska jag sjunga i kyrkan på tacksägelsedagen. Det kmr blii skit kul och myysigt :*
sen idag så fick jag mitt bankkort hemskickat. jo såhär e det, att förra torsdagen så åkte mamma o jag ner till stan o fixade id kort och ett bankkort, och nu så fick jag det så vi va nere på stan o aktiverade det. JAG ÄR MEGA GLAD !! :D (L) ahahha fatta, jag har ett eget kort som ja ba kan gå ut och shoppa med :D (L)
hahah, jag kmr va på stan varje dag :P
hahaha, men sen när jag kom hem så har jag pluggat till tycka provet som vi ska ha på fredag. yeeeh ....
asså vi har typ sjukt mkt prov just nu :O Jippi .. hahah, men det är inte kul att ha typ 3 prov i veckan ?
aja, jag lovar att bli bättre på att inte ba prata om skolan xD
annars har dagen varit helt bra.
funderar på att byta till estet. jag vill jätte gärna ha det, men jag vill verkligen INTE byta klass, för jag älskar alla där :* men jag älskar musik och det är mitt liv, mitt allt, det jag lever för. vad ska jag göra ?  Jag vill INTE byta klass.. men jag vill så gärna ha estet, asså det är sjukt svårt. och det är inget fel på dom som går i min klass, ba det att jag verkligen ÄLSKAR musik och lixom när man har estet så håller man ju på med det jätte mkt.. Men fyyyh ! va ska jag göra ??? hjälp mig . (L)
Nu har jag inget mer att skriva. :P

ha det så bra och sköt om er !


Postat av: l

pengarna kan ta slut också, det är ej ett kort som fylls på automatiskat :D

2009-10-09 @ 16:11:49

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: