hej alla bloggläsare :)

hhej !

Tis-ons har varit sjukt kul ! ttyp bästa dagarna på länge !
vi träffades på a6 vid 2, och så åkte vi gemensamt te Mirre :) Och när vi kom dit så möttes
vi av 3 otroligt söta och fina katter :) Miss mjau, jag älskar dig ! :D
hahah, hon är jätte söt, och bilder på allt kommer imån, för jag är sjukt trött nu ;)
Hemma hos mirre så red vi :) hon har typ världens sötaste hästar :) fast dom är fett mycket stora ! :'ooo hahaha :) jag fick trava kr vad det heter, och jag kunde mästan själv :D hahah, jag ät stolt :j haha, bella och jennifer red oxå, Mirre höll bara hästarna :)
hahah, när vi kom in tittade vi på film och åt taco :) det var jätte gott :) vi tittade på världens LÄSKIGASTE film, kmr inte ihåg vad den hette..
sen tittade vi på Drag me to hell. om det är någon som sett den. JAG HATAR TANTEN ! så äklig och sjukt läskig ! :'ooo hahah, sen tittade vi på American Pie - naked mile den är fett bra ! :)
sen tittade vi på mean girls och sen typ sleep over. lr ? hahah, kmr inte ihåg allt, men jag tror det va så :P hahaha, ehm.. när vi tittat på sleep over va typ klockan halv 5. och då gick vi upp och åt :) hahaha, "frukost" haha, sen så somnade vi typ halv 6 tror jag :) Det var sjukt läskigt att sova där, för hennes hundar typ sprang hela tiden upp och ner i trappan och på oss o massa..
vi vaknade vid 9 och då tittade vi på The Ring 2. den va oxå läskig :'ooo
hahah, sen åt vi frukost och sen så skulle vi tittat på Scary movie men den hackade ..
aja, men det var SJUKT KUL iaf, och jag hade jätte mysigt. tack för kvällen, bella jennifer o Mirre.
och evelina. vi saknade dig . <3
pappa hämtade mig o bella vid 1 halv 2. Vi körde hem Bella sen köpte vi hamburgare på MC :)
hahaha, tjockiiiis ! huhuhu ^^) när jag ätit så gick jag o la mig och sommnade och när jag vaknade var det kolsvart i hela j*vla huset och INGEN va hemma. och jag blev sjukt rädd och assu, fett läskigt vare ! :'ooo hahah, Pappa o Johan va och spelade något på racket centrum och mamma har varit i sthm hela dagen, men fatta hur rädd jag va innan jag fattade det :P hahah, jag tittade på tv tills pappa och johan kom hem, och då tittade vi om det fanns någon rolig bio som vi kunde gå på, men dom vi ville se var fullbokade, så det blev ingem bio ikväll.. Mamma kom hem för typ 1 timme sen. och snart ska vi äta. jag ska sova efter det så jag orkar, jag har lix sovit typ 5-6 timmar på hela dygnet. såå jag är mktmktmkt trött !
nu är det inget mer jag har att skriva.

ha det bra och älska livet !

++ att ALLA bilder kommer imån !





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: