hejsan sötnuuuuuuusar :D <3

hhej !
haha, jag LOVAR, jag ska bli bättre på att skriva. Ibland blir det jätte mycket och ibland så blir det nästan inget ;)
hhaha, sitter och tittar på någon kalle anka film. hahha, den är inte så värst bra ..
haha, hälgen har varit Bääst !!!
I lördags kom Joakim, Emin Helen och Tommy. vi typ åt o massa sånt :)
igår så firade vi min Moster son har fyllt 39, GRATTIS !! Så vi va hemma hos henne.
dagen har varit låååååång och slö. HÄRLIGT !
har pluggat till Geografin som vi har imån och så har jag börjat titta på Engelskan och fysiken.
japp. annars så är det inget. Veckan ser rätt okeej ut. ska kanske upp på stan eller a6. Behöver ett nytt linne.
Sen hittar jag la på något som vanligt ;) <3
och nästa söndag sjunger jag i kyrkan och sen så är det ju HÖSTLOV!!!! :D:D:D
längtar ! hahah, för det kommer bli bäst, jag lovar, längtar som f*n !
aja, nu så ska jag la fortsätta att titta på filmen .. hahha nu kommer musse oxå !
hahaahhahahhahah :D

ha det så bra !



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: