hheejsan sötnosar :*

hhejsan, <3
vad tycker ni om min nya design ? nnu är jag jätte nöjd med den såe den blir nog kvar ett tag. <3
haha, idag så sjöng jag i kyrkan, det gick bra fast sjöng lite fel :o :(
men ingen märkte det såe det var ju lugnt, <3
annars så har jag typ ba slappat och tittat på någon film. ska plugga lite till engelska provet som vi har på onsdag. fast det kommer nog att vara rätt lätt. för jag har inte precis problem med det, och så tycker jag att engelska är kul. Fast det beror på vad man gör. xD 
Imån så har vi studiedag, då blir det plugg och kanske någon kompis. annars såe är det la inget.
Veckan;
Måndag - plugg o studiedag
Tisdag - Fysik läxa och miniminiorerna
Onsdag - ENGELSKA PROV ! och sång
Torsdag - Biologi läxa och TONÅR :D (L)
Fredag - HISTORIAPROV ! och slappaah ! <3

det var allt jag hade att skriva !
men ha det så bra och sköt om er !


Postat av: ELLLENN §

hjälp mig med att få fram ipoden ? jag har gjort en spellista ;) §

2009-10-11 @ 17:48:48
URL: http://sssshena.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: