hhej alla sötnosar !

hej !

förlåt, men jag hann inte skriva igår, men jag kan berätta om dagen iaf :)
först så åkte pappa och jag upp till stan och åt frukost på malmborgs, det var jätte gott :)
sen så kom jag hem och typ hann gå på toa sen åkte jag upp te st.olofsgården och typ träffade alla på tonår. För att idag så är det öppen scen i st.o och då ska vi göra en dans. HAHAHAH ! vår dans äger !! huhu :)
sen när det var slut typ vid 4 gick jag och plym till Amanda där hanna amanda felicia och mia va :) fast mia åkte hem typ 2 min efter vi kom. Vi gick ut och buuusade :) hahaha, kul va det iaf :) och sen så gick vi hem te miiig och tittade skräck :'oooooooo hahah, the ring igen och jag blev lika rädd som vanligt :'ooo och så försökte vi köra anden i glaset men det fungerade typ inte. för vi hade inget ljus ..
dagen var grymt kul iaf :D
och idag så ska mamma jag och johan upp i skogen och göra något, jag ska ta lite kort och så. och så ska vi säkert ha med oss något att äta :) Mamma kommer hem om 2 timmar så jag ska fixa mig och bädda och äta frukost :) och bilderna från TIS-ONS kommer ikväll. jag har lagt in dom på datan men jag ska ba fixa dom lite :)

ha det så bra och älska livet ~







Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: