hhhej !

hej !
dagen har varit bra. Jättebra faktist !
hahah, skolan var okej och ÄNTLIGEN så är det LOV !!! :D har längtat som f******n !
haha :D När jag kom hem så ville jag på på a6/stan och ringde evelina, för hon har typ frågat mig jätte många gånger om jag kan, men då har jag typ inte kunnat.. och idag kunde inte evelina så jag åkte hemm till henne ist och hoppde a6/stan. Men vi hade jättekul :) när jag kom så höll hennes lotsaspappa på att sätta upp lampor i hennes nya otroligt fina rum ! hahah :D så vi gick typ ba runt och tog kort och hade tråkigt. Sen så beställde vi PIZZA !! :D så vi åkte ner till Pixxerian Älghornet vid skolan och hämtade den. haha, jag är så bäst ! jag åt upp pizza salladen ¨på vägen ba för jag tycker den är så god :j hihihihi (a)
när vi kom hem satte vi på en film och åt. BILDER KOMMER IMÅN ! aah bilderna kommer imån. för jag orkar inte leta efter sladden .. ahahh latmask -.-'
jaj. och så tittade vi på filmen då. Kommer inte ihåg vad den hette men bra va den iaf !
men nu så ska jag typ inte göra ngt. typ va inne på datan och sen så ska jag gå och knyta mig !
ska upp tidigt och gå på stan med mamma.

men han det så bra & sköt om er!



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: