hos momo o mofa :*

hhej,
nu sitter jag hos mormor och morfar och väntar på att mormor blir klar med fikat. det blev inget baka bullar med mamma idag, istället så fikar vi det nu, hos mormor. Mina kusiner är oxå här, fast jag har ingen aning om vad dom gör. Pontus o johan spelar playstation tor jag.

va uppe på A6 men mamma o letade gympaskor, hittade ett par ljusblåa på intersport för 550:- inte så jätte dyrt men dom va ttyp skiit sköna o jag har problem med mina hälar,  och dom var perfektaa !
innan jag åkte hit pluggade jag, jag kom på att vi hade tycka tills på tisdag oxp :oo
men det var rätt lätt för npgra hade vi haft inna, assu det är glosor vi har xD
och så pluggade jag tekniken.
annars så är det typ inget. ska städa mittt rum lite o packa väskan 't imån. sen så ska jag nog titta på någon film, ni kanske vet en bra ? (LL) annars blir det la ngn gammal som jag älskar, kanske ska titta på She's the man igen. jag tittade nämligen på den när jossan sov över och den är ju så sjjukt bra, så kanske jag kan kolla på den igen.

men nu så ska jag gå upp och titta vad alla andra i huset gör !
ha det så bra och sköt om er !




« sskriv GÄRNA va ni tycker om den nya designen ( bakgrunden + headern o musikspelaren) »

Postat av: jossan :)<3

tack gumman :))

din design blev bra! <3

puuss

2009-10-04 @ 19:05:35
URL: http://josefiijns.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: