jag är sämst på att göra pannkakor xD

HEEEEEJ !

JAG ÄR SÄMST PÅ ATT GÖRA PANNKAKOR ! det ba e så.. jag och min bror skulle göra pannkakor, och dom blev helt missbildade :oo dom blev tjocka o fuula -.-' men dom va jättegoda ! haha, det tyckte jag i alla fall ...
fast johan åt så då måste han ju tyckt det va gott ;)

skulle lagt in ett inlägg i morse, men då hackade internett, så det blev inget med det. Tekniken idag gick bra, va typ 2 saker som jag va osäker på. men jag gissade och kanske så va de sätt rätt ;) det skulle va riktigt kul om dom va det ! skolan i sig, va helt okej, slutade typ 15 min tidigare för vi skulle titta på en film men hon kunde inte komma in på sidan och så typ fick hon stänga av o då kunde hon inte ens logga in. så då slutade vi tidigare :D (L)
jag cyklade hem och när jag kom hen då så gjorde jag mina missbildade pannkakor :)
Vi fick ut matteprovet och jag blev inte allj nöjd med det :O jag hade massa fel och fattade typ inget ? det var jättedåligt, jag vill göra om det, men jag får typ inte..
aja inte mer om skolan nue xD  Ikväll så blir det plugga glosor o till tyckaprovet. annars blir det lugnt, och jag hann inte se filmen igår så jag kanske ser på den idag :)

men nu så ska jag gå o visa mamma provet.
Ha det så bra och sköt om er !



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: