jag just nu !

JAG JUST NU !


heeeeeeeeeeeeeeeeeej !
jag ska sjunga i kyrkan om tyo 2 och en halv timme.
har inget att göra. har nyss sminkat mig och ätit. :D (L)
+ att jag måste ställa om klockan på datan, någon som vet hur man gör ? :o
hahah jag är sämst på datorer !
snälla hjälp mig :ooo
annars kanske pappa vet :P
aja. ska gå och öva på sången så att jag inte sjunger fel . (som jag gjorde förra
gången) Japp :D men ha det så bra och det vet jag att ni kommer ha ;)
hahah, jag är ruuuuuuuulig !
men det är jag bara för att jag inte har något att göra. Ett kort inlägg blir det nog
när jag kommer hem och eller innan :D
PUUUSSSS !!!! <33333


Postat av: Lexie

söta bilder :)

2009-10-25 @ 14:47:34
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: