mätt och belåten !

hhej !

nu är jag super mätt !
har ätit nästan en hel kebab och min mage kommer spricka!
sitter och tittar runt bland bloggar och
tittar på något tv pogram :)
har suttit och slappat i soffan i typ 1 timme
mysmys! ska gå ut och titta vad resten av familjen gör. kanske sätta på någon film och jag hinner och orkar ?
eller kanske bara ha på datan och kolla runt lite :) haha, mamma och pappa sitter där ute och
skrattar så jag ska npg gå ut och titta vad dom gör xD
och så är det ju LOV nu !
vad ska alla sötnosar göra ? :)
nu är det inget mer som jag har på hjärtat !

ha det bra och sköt om er !





Postat av: ABSSOLUTAARNELA

din blogg är fin, sötnos! :) <3

2009-10-24 @ 21:45:20
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: