men omoget döööh !

Heej, nu har jag nyss vaknat o gick in på min blogg. och då va det ngn som kommenterat att min blogg är ful m.m
och så jävla omoget. Gillar du inte min blogg - besök den inte. Gillar du inte mitt utseende - titta inte på mina bilder då.
tycker du att ingen läser min blogg - då kanske du skulle titta dig om och förstå att du läser den ;) ++ att om jag inte skulle ha kommentarer så skulle det vara sant. men nu är det så att jag har, jag ska inte säga att jag har många. men jag har besökare och kommentarer sattee .. du kan ju ba dra och inte besöka min blogg om du tycker den är jå j*vla ful och va du nu skrev -.-'
så omoget baah -.-'

aja, ha en fortsatt bra dag !



++ att jag kan se ditt ip nr, så jag kan kolla vem due är ;) <3
surt liv döööh :) <3



Postat av: Anonym

vilket jävla mongo!

2009-10-12 @ 12:05:27
Postat av: anonym

i hate you



du äe fuck ful



dra åt helvete

2009-10-12 @ 12:45:36
Postat av: ssofiia E

du äe fiinast



jag älskar deii <3

2009-10-12 @ 12:47:00
Postat av: ssofiia E

du äe fiinast



jag älskar deii <3

2009-10-12 @ 12:47:42
Postat av: :s

fyfan vad söt du är fattar inte hur ja kunde göra så mot dig :/<3

2009-10-14 @ 20:25:05

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: