wiiiiiihuuuuuh !!!

hhej ;D (L)
nu har jag fixat det sista på designen, så nu är den helt klar.
och typ för 20 min sen så kom mamma o pappa hem från Media Markt. Och dom kom hem med värsta STÖRSTA tv:n. vår tv gick ju sönder så vi har suttit och tittat på en miniminminimini tv :P och nu så har dom köpt en jätte stor, fast den är inte så stor ba det att vi är vana vid världens minsta ;)
hahah, jag va ba tvungen att berätta det. för att jag har inget att göra o så har vi ny tv ;)
hahhahahaah ! men aah, ha det så bra och sköt om er !




Postat av: anonym

fan vilken töntig blogg



vem skulle läsa den ?+



du äe så jävla ful

2009-10-11 @ 19:37:15
Postat av: MATHILDALEWINSON

pfff, moget kommentar av anonym :o

du är sötast gmn din blogg är jätte fin :)

och jag har letat sönder efter den gråa koftan du har på bilden!

vart finns den? (a) <3

2009-10-12 @ 09:28:45
URL: http://mathildalewinson.blogg.se/
Postat av: louise :*

jjoh men tack due :D

jag tycker min blogg är jätte fin

och jag är inte ful. och så jävla omoget av dig ?

++ att om du tycker min blogg är så jävla ful vf läser du den då ? :)

2009-10-12 @ 09:56:18
URL: http://svenssonsflicka.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: