hejhej alla sötnosar :*

Hejjsan,
idag så var skolan helt okejj, började med historia sen svenska och sen tyska, på tyckan fick jag värsta mega huvudverken, och assu jag trodde typ att mitt huvud skulle sprängas :o och Mirre hade typ oxå det så vi gick ner till syster och fick en alvedon. Sen så fick vi läxor och sen så åt vi, det blev hamburgare, gott :) (L) mmh, sen så hade vi engelska o sen gympa, gick bra men huvudverken kom tbx .. asså jag har fortfarande ont ;o jag har haft det as länge, aja, efter så träffade vi alicia och hennes klass som typ hade haft gympa oxå. Hon e bäst, för hon ska fixa billigt löshår te miih :D älskar dig gmn :***
haha :D (L) aah, men sen så kom mamma o hämtade mig så åkte vi ner till stan, skulle titta på en jacka, det finns as många jag vill ha och som jag får men som är så himlans stora !!! assu jag provar minsta storleken och den jag har men ändå så är dom för stora, men dom ska ju va stora men på mih är dom överdrivet ! ucsh -.-" asså som e ju så hilma fiinaa ! ..

haha nu ska jag inte prata om jackor :) så köpte jag present te evelina, hon ska ha ffest imån :) så jag kan inte säga vad :oo  aah och så blev det en ny bh och en deo. sen så åkte vi hem och då var jag dödshungrig! så jag klipte i min 3 mackor och en kaka :D (L) hahah fettooooh :P nu så har jag varit inne på bdb o typ tittat på tv och ätit . (igen) sitter vid msn oxå, fast det är roliga inne, (ta inte illa upp!) ska typ sova nu och hoppas att huvudveken går över, sen så är jag f1 trött oxå, imån blire slappa o ffest !

men nu ska jag lägga in lite bilder och berätta om tonår igår, för det va asså skiiiit kul !! (L)
aaah, kl 7 så kom jag te st olofsgården, där typ satt alla goa tjejer o väntade på att gå in, sen kom hanna o linda o öppnade :D (L)
vi skulle göra typ en hinderbana, så vi gick ner te gympan, och där låg det typ ba en madrass på 2 bänkar och en bom nere, man ba hopp. ttyp :P men asså det var ju inte ba så, :P de delade in oss i lag och jag kom med enya, vi skulle göra banan med händerna bunda bakom ryggen.
först skulle man ta på sig en tröja, och man kunde ju inte använda händerna.. Sen så skulle man ta ett bett av ett äpple i en hink med vatten, och sen så skulle man hitta en socherbit i mjöl och sen så skulle man med sockerbiten i munnen äta en kolarem, sen skulle man fortfarande men sockarbiten i munnen åla sig igenom en tunnel, sen skulle man spotta ut sockerbiten i en korn och sen skulle man få av sig tröjan och få på den på nästa person, det va as kul och vi VANN :d (L)
sen så blötte vi ner tröjorna och hade vattenkrig ! HHAHAHA  asså det va skit kul. (L)
och så gjorde vi pankakor sen va det sluuut.

aja nu kmr bilder och en film ;)


hahah :*

the pankakes maker :*

haha mobbade :*




aav: josefin :*
hahah ba för att jag är med får ni njuta av denna härliga film :P


Postat av: jossssaaaan :))

hahah, min film som blev lite mobb (a)'

snälla hjälp mei med min blogg? ;$$

ihihihih, älskardej :**

2009-09-26 @ 10:14:07

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: