jag är megamega trött ..

hhej'<3
skolan va helt okeej, det va skoljoggen på morgonen, jag gick, för när jag springer får jag typ as ont i lungorna och kan typ inte andas, säkert lätt astma lr ngt, skiiiit läskigt är det iaf, hoppas det inte påverkar betygen ;oo
aja, sen så duschade man och sminkade sig o sånt, sen så gick ja belle o Ankan te kiosken, som ska säljas ? han har typ blivit rånad igen ;oo vene om det är sant men ewe sa det ;) aah, o sen hade vi livskunskap och sen åt vi maten smakade piss o va kall.. mums -.-" aah, sen matte och tyska sen slutade viih :D (L)

nu sitter jag o typ sover framför datan, jag är jättetrött.. efter skolan så gicka jag på sånglektionerna, det gick ttyp bra :) sen så gick jag hem o typ tittade lite på tv och sen så satte jag på datan. och där jag hag typ suttit den halv 5 :D (L) ikväll så ska jag inte göra så mkt, göra läxan och kanske åka och handla med mamma och jag orkar :P annars får jag la göra ngt annat, kanske titta film ? naee, vene.. men ngt kul blir det, poppa popcorn ska jag göra !! jag är typ förälskad i dom ;) haha, imån så blir det stan me Belle <3 och sen så på kvällen tonår, kulkul :d (L)
men nu så ska jag tyyp göra ngt, hahah :D (L) sämst humor, jag vet ;P (L)

hha det bra :*




Postat av: MathildaLewinson

jag har också astma o va lugn det påverkar inte betygen :j <3

2009-09-27 @ 20:32:06
URL: http://mathildalewinson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: