27 GRADER I SOLEN ! :D (L)

AAAAAAAAAAAH! :D:D:D:D
haha, nu har jag kommit hem från skolan, sitter i en solstol ute på altanen, det är 27 grader i solen ?!?!?!?!? kan ni fatta ? det är fan RIKTIG vår nu, så otroligt härligt ! snart ska jag in och äta, ikväll bilr det TONÅR :D:D haha, sen ska jag plugga lite oxå, nu sitter jag och webabr med Felix :D haha, lr jag gör det -.-' för den lille skiten har ingen -.-' haha, aja, VÄDRET ÄR UNDERBART ! :D önsker hela året kunde va såhär :d
haha i skolan låg vi och solade och pratade och lekte, haha i typ 1 timme efter maten, sjuuuuukt skönt, och söta Berra har redan börjat få färg i ansiktet :P JA VILL OXÅ ! :d haha, men det kommer, oja, det kommer ..
aja, ni får ha det bäst, och jag komemr ha på datan så jag slänger nog in ett till inlägg sen !
ha det bäst och NJUT AV SOLEN !

+ att älskade och saknade jossan kom hem i natt ;:D så hon va i skolan, och den sötnosen har oxå fått färg ! haha, JOSSAN VÄLKOMMEN HEM :D:D

puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: