fredagdenadraapril

DAGENS OUTFIT:



t-shirt: H&M
leggins: BIKBOK
armband: KICKS


GODMORGON ! haha, är det för sent att säga så ? :P
haha, jag vaknade iaf vid 10 lr ngt. så har jag ätit frukost och klätt på mig :)
idag så ska jag göra en massa saker. haha, lr inte så mkt igentligen :P haha :)
haha, ni vill la veta vad jag ska göra vah ? mahaha :) jag ska:

städa mitt rum

duscha

ta ner sommar/vår kläder

lägga upp massa vinter saker.

kanske åka till a6 med mamma
(om inte mammi och pappi ska måla ngt)

göra en header

SLAPPA OCH MYSA FRAMFÖR TV:N !

haah :) på tal om våren, när jag vaknade så va allt helt tyst och så hörde man fåglar kvittra. Det va så mysigt jag ba låg i sängen och lyssnade, nu märks det att våren är på väg, lr nästan är här :) haha, jag mår sviiiiiin bra idag om det är ngn som vill veta. haha, jag vet att jag är jätte lam nu, men jag kände för att skriva ett långt inlägg idag :) haha, huhu hihi :) aja, jag kommer ha en bra dag idag tror jag, ävem öm det är långfrdag idag. så ska man la ha tråkigt ? imat jesur korsfästes igår och dog ? TROR DU PÅ JESUS OCH NÄR HAN KORSFÄSTES OCH ALLT ? nu har jag slut på alla roliga saker att skriva om. så nu får ni ha det bäst och ha en bra dag !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: