HJÄLP ?!

moa om bilderna, njut :*:

fina grejer! sån bh har jag med! it's cute! ;D
men du.. vad köpte du dina solbrillor . dem svarta! as balla! :D
du kan svara här på detta inlägget elr nåt för jag har inte kvar min blogg:s<3

svar: Tack ! jag har köpt mina på Ekohallen (a) Haha, heter det så ? haha, du fattar la vad jag menar :P ? haha, dar har jag köpt dem iaf, kostade 79 kr, :)




NU BEHÖVER JAG HJÄLP !
jag satt och pillade lite på headern, men jag vet inte vilken jag ska ha, jag fick iden från bloggdesign.se såå, VILKEN TYCKER NI JAG SKA HA ?
den jag har eller den nya ?
 
TACK PÅ FÖRHAND ! :D (L)

puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: moa

tack för svaret!:D

dem e as fina! <3

2010-04-17 @ 21:40:43
Postat av: jossan :-D

tycker du ska ha den där nya som du fixade ;)<3

2010-04-18 @ 18:29:06
URL: http://jjoesfin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: