i'm back !

hejsan alla fina bloggläsare !
nu är jag tillbaka ! haha, förlåt att jag inte skrev igår, men jag orkade inte :P haha, och i torsdags kom jag hem vid 8 och då kollade jag på vampire diaries (L)
haha, och jag gick o la mig direkt efter det. haha, ULLARED VA SUUUPER ! haha, hittade lite saker, haha, men inget skärp :/ haha, jag har letat typ i en månad ? -.-' aja, idag så va mamma, johan och jag på stan vi köpte det vi inte hittade i ullared typ, haha, och lite annat :P aja, vi har precis kommit hem, jag sitter och dunkar musik, yeeeeeeeeeehh :* huhu, ska baka lite idag sen så har jag inget planerat. Kanske ska ut lite, titta om tussilagon har börjat titta fram än. Sen så blir det la slapp haha, imån så händer inget -.-' haha, kanske hittar på ngt med ngn. ska till eve och lämna lite jag köpte till henne i ullared, haha, som hon ville att jag skulle köpa. lr så kanske vi tar det på måndag. SHIIIT ! påsklovet är snart slut ! :oooo haha, men det ska bli kul att träffa alla igen :) aja, nu så har jag lut på alla fina ord. haha ha det bäst ! och njut av det lilla som är kvar av påsklovet ! (L)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

ullaredsköp:

1. svart adidas tröja                2. två stora nana tröjor           

3. svartglansig kort kofta           4. jeanskjol        
 
5 & 6 truusor ;)

 och ett par söta sjalar :)

dagensköp:

mjukisar, linne, linne, strumpor och skjorta
bilder kommer sen ! 

                      
och jag tycker nu ska rösta på mig, haha lr min blogg på:
http://www.mylifeasmadde.devote.se/ 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: