keep on walking...

hejsan söta !
nu är jag klar med MOAS header. så söt är människan !
haha, dagen har varit GRYM, jag menar verkligen sjukt bra !! haha, jossan, du är en ängel ! haha, jag är sviiin trött och ska ba tvätta bort sminket och sen ska jag läsa, har nämligen börjat på 3:an. Ljudet av ditt hjärta jag har bara läst typ 20 sidor, och det handlar om Jacob.. fyyyh, han är såååååååååååå snygg ! men det ska va bella och edward ! jag är verkligen galin i twilight serien ! haha, jag och mirre, det är det enda vi pratar om, seriöst nästan ALLT vi pratar om Robert pattison Taylor Lautner HELA tiden. haha 24/7 haha, men de är så snygga och assu böckerna ! gaaaaash ! haha, va lam jag är, men ni förstår att jag gillar twiliht ? haha, aja, det ska jag läsa iaf, vet ni, det som är lite kul är att jag inte gråter till filmerna men till böckerna ! haha så gulligt. jag gråter till böcker. en liten lipsil :P haha, men det är nog för de är så bra oxå, det händer ju mycket mer i böckerna, om ni inte har läst de tyckar jag VERKLIGEn att ni ska det ! haha, aja, till mig nu. Jag som sagt har haft en sjukt bra dag, imån har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det har blivit lite ändringar i min "planering" vi ska till ullared på torsdag ist. ehm allt annat är som vanligt. ngn dag ska jag om moa leka :D:D haha, ehm tisdag masage :) onsag - ? haha, aja, nu så får det räcka. det blev ett riktigt långt inlägg idag ! haha med det är la kul ? eller ? haha, men ni får ha det så bra och sköt om er !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

snyggingarna på bild ! :D


HAHAHAHHAH ! när jag sökte på google efter snyggingarna kom denna bild fram. så söt !
hahahahahahahhahahahahhaha :D:D:D:D:D:D:D:D


Postat av: mooooaagreeenn ! :)

taha, du är bäst lollo ! :)

DU ÄR SÖTAST , EVRY BODY KNOWS THAT ! (y)

i love you .

jaaaaa det ska vii , iiiih ! :)

längtar som bövelen ! (:

ha det bra sötnos, så hörs vi ! ;)<3



älskar dej .

kram / moagreeeeeen ! ;)<3

2010-04-05 @ 09:35:57
URL: http://moagreens.blogg.se/
Postat av: jooooossss :**

robert patinson = en ful tomteeeeeeeeeeeeeee! :D :D :D

sv: okej, så får du skicka några med ;) <3

2010-04-05 @ 11:03:42
URL: http://jjoesfin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: