onsdag.

hejsan alla fina läsare !

Nu har jag ätit och tvättat håret :) Va ju nere på stan och firade SM GULDET ! :D:D:D det va gryyymt kul ;D höhö, mirre och jag åkte hem till mig, åt, mirre fixade håret och sen åkte vi ner, väntade på simon, drack varm choklad på waynes coffee :D myyyyys, sen så började typ allt, haha, lite småtråkiga låtar men det bästa va ju när hv kom såklart ! :D haha, fifan va man skrek och hoppade .. höhö, jag tog bildfer med mobilen som jag lägger in imån, för jag orkar inte nu, haha, har ont i mina fötter :( haha, aja, mirres mamma körde hem mig och då åt jag, och nu sitter jag här med ny duschat hår, för det regnade hela tiden och man blev ju då blöt, och mitt hår blir jätte konstigt när det torkar, haha, men nu ska jag öva lite på tyskan sen ska jag läsa, ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


bild på sveriges bästa hockey lag (h)



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: