svenneeee :*

TJENARE !

förlåt att jag inte hann skriva igår, men eve följde med mig hem så åkte vi direkt ner till stan och jag kom hem typ halv 8 och då tog jag på mig nana kläder och somnade.. höhö, aja.

Idag när jag kom hem hade jag VÄRLDENS huvudverk... gick till skolskötkerskan och fick ngn alvedon - hjälpte inte.. så när jag kom hem tog jag en ipren och gick och la mig, och som tur va gick det över, :D haha, sen blev det miniminiorerna, de hade med sig saker de berättade om och sen fikade vi hade andakt och va ute, helt okej inget bråk lr ngt, höhö, det va faktiskt jätte lugnt ;D hoppade hopprep som jag och plym är sååååå bra på :P haha, vet ni ? jag och plym har varit komisar sen vi va små bäbisar, i 13 år. det är sjukt, inget megabråk och vi har varit kompisar hela tiden, visst man har haft andra som man va "bästis" med men vi har alltid varit kompisar ;) jag tycker det är rätt cooolt, jamenar jag har ju en del jag va med jätte mycket när jag var liten som jag knappt vet vilka det är nu ? :P höhö, men men, efter minmini var pappiii och jag ute och mossrivde, jag krattade och slängde bort all skit :P hehe, nu har jag kommit ut från en dusch, och nu blir det plugg och läääääs, för jag orkar inte tv.. haha, men men ha det bäst ! ;D


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥






Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: