tack tack tack !! :D

guten morgen !
nu har jag:
* varit nere på torget
 * ätit frukost
* tittat på alla fina kommentarer !
* suttit vid datan !

haha ! idag så ska jag och plym göra ngt. haha, ska ba sminka mig !
och jag måste ba säga TACK, för alla fina kommentarer ! Det värmer verkligen mitt lilla hjärta !
som sagt så ska jag va med plym, hon kommer nog till mig, annars åker jag till henne. Ska ut och fota !
och fortsätt kommentera ! för det är sjukt kul att loggi in och se nya hela tiden :P haha, ikväll ska jag till mormor och morfar :) hinner nog inte skriva så mycket kanske lägger in bilderna när jag kommer hem. Vi får se. Hoppas inte på för mycket ! haha, aja nu är det bäst att jag fixa det lilla sista :P ha det bäst och GLAD PÅSK !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

bara en liten fråga ! va tycker ni om frågestund på onsdag ? ;) :P (L)


Postat av: mooooaagreeenn ! :)

alltid lika söt ! :)



haha jag heter lite konstigt, vet inte varför jag heter så men adda : [email protected]

tiiiihihi .

pusss ! (L)

2010-04-03 @ 11:06:05
URL: http://moagreens.blogg.se/
Postat av: jossan :-D

sv;

hahah, det cpar säkert xd har inte tänkt på det :)

bilderna du har gjort om till mig eller? ;)

puss! <3

2010-04-03 @ 13:05:36
URL: http://jjoesfin.blogg.se/
Postat av: jossan :-D

hahah, juste jo ;)<3

2010-04-03 @ 14:22:08
URL: http://jjoesfin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: