amazing - inna

god morgon ! :D

hur mår ni ?

själv mår jag fiiiiiiiiiiiiint :D haha, kom nyss ut ur duschen, ringde plym innan, så nu är allt klart med vem som kör till maria :D haha, jag ska dit vid fem, vad jag ska göra innan har jag ingen aning om :P haha, om plym kan kanske vi ska hitta på ngt :D ehm, jag hade sjuuuuuuuuuuuukt svårt att somna igår ! :oo och så vaknade jag kvart över sex när mammas klocka ringer, jippii.... men jag somnade nästan om, haha, vaknade la typ vid tio :) assuu shiiiiiiiiiit :oo skolan börjar på fre ? :oo och om vi inte skulle haft studiedagar så skulle vi börjat idag ? :oo läskigt (a) jag kommer va helt slut sen :P haha, fyy, gå upp så tidigt igen .. hoppas vi får många sovmorgonar ! :D:D haha, heter det så ? :P aja, ni fattar ? :P men nu ska jag äta frukost ! ;D
ha det så braa ! <3

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

dagens outfit:

byxor: ONCE
kofta: BIKBOK
t-shirt: GINA TRICOT
ring: ULLARED



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: