can't be tamed - miley cyrus

hejsan sweeets ! :D

haha, först vill jag bara tacka Louise p för att hon såg att jag stavat fel i headern :P haha, tack ! :D haha, :D

amanda ;)  om :

kanske blogg tips ?
hur man gör headers på photoshop, haha ( för jag fattar iinget ) xd

men annars tkr jag din blogg är rolig & bra att läsa :)<3

svar: Det kanske jag kan göra :P haha, lr kan göra. Och tack för att du gillar min blogg ! :D haha :P



iaf, igår och idag har jag tittat på Vampire diaries :D
jag va ju på tonår varje gång det var och tittade bara på några på datan :P haha, men eve hadet fått den så jag lånade och jag har typ kanske 7 avsnitt kvar lr ng, jag är på avsnitt 15, men det är värsta repan i skivan så just det avsnittet funkar inte :( ngn som vet var man kan kolla på det ? för jag har sökt på google och kollat på youtube men det finns inget med svensk text :( aja, jag ska äta lite nu, sen ska jag titta vidare ! :D haha, ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: