crash and burn - erik grönwall

felciia om memories - david guetta ft. kid cudi:

åh , vad tävlar miranda i för något? :)

svar: häst hoppning lr va det heter :P haha :D

och vet ni ? Mirre kom 2:a i lätt C 
och så vann hon i lätt B ! :D:D haha :P hon va aaas duktig, och jag tog lite bilder som jag kanske lägger in ikväll :P

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

iaf. Nu sitter jag och mirre här och ska titta om schemat har kommit ut :P haha, mirre åker hem typ halv två och då ska jag typ sova :P haha, vätterfesten va lite seg i början igår, men annars va det kuuuuuuuuul :D haha, och i fredags oxå :P haha, ehm, höhö, jag är jätte trött och har ont i ryggen så alla vet ! höhö, aja, men det var nog allt ! ha det så bra ! <3

puuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: