hejhej :)

hejsan !
 förlåt för att jag inte har skrivit, men jag har inte kunnat komma in på internet ;o
haha, jag har iaf tittat på Taken, den va riktigt bra :D <3 haha, ehm, jag sitter i myskläder och gör typ inget :P haha, har pappas data för min gör massa uppdateringar så den är sviiin seg :P så jag kan inte lyssna på spotify :( haha, men ni får ha det så bra ! :D

ni borde se den ! :D haha :P <3

puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Taken

Bryan gav upp sitt jobb inom CIA för att kunna bo nära sin före detta fru Lenore (Famke Janssen) och sin 17-åriga dotter Kim (Maggie Grace) i Los Angeles . Han vet att han åsidosatt dem bägge och aldrig varit en närvarande pappa. Detta vill han råda bot på nu, men det svider att fruns nye make är rik, trevlig och skämmer bort hans dotter rejält. När Kim vill resa till Paris med sin kompis Amanda (Katie Cassidy) motsätter han sig det bestämt, men ger efter för att vinna pluspoäng hos dottern.
När Bryan och Kim en dag pratar med varandra i telefon bryter sig några iskalla människohandlare in på hotellet och kidnappar de båda tonårsflickorna. Men de albanska gangstrarna får mer motstånd än vad de hade räknat med, då Bryan tar upp jakten på kidnapparna för att försöka hitta de båda flickorna. Men Bryan har bara 96 timmar på sig att hitta de innan de säljs i ett främmande land och försvinner för alltid.



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: