love the way you lie - eminem, rihanna

hejsan ! :D

har nyss varit och sjungt på sofiagården med Carro :) det gick braaa  bara det att min hals är typ halvt död ? ... det blir honungsvatten och slapp som gäller ! :D haha, Mirre följer med mig hem imån, vi ska titta fiiiiiiiilm och myysa ! :D haha, och på frdag så kanske Berra kommer, hon skulle ba prata med sin mooooooooooooor :D haha, ehm det är ny vecka och jag ska lägga till lite kategoriere :D haha :D

måndagarNGT NI VILL HA ! :D <3  
tisdagar - Veckans heeeting ! :d 
onsdagar - dagens vill ha !
torsdagar - veckans låt (den låt jag lyssnat mest på under veckan)
nästan varje
fredag - ngn liiiiten tävling :D

nu får ni kommentera ngt ni vill att jag ska gär på måndagar ! :D haha, jag väljer ut det bästa :P haha, och det kommer säkert inte bli så som jag skrev :P haha, jag kommer säkert blanda lite, men ngt sånt iaf ! :D haha, nu ska jag ta ngt och dricka, sen ska jag välja ut dagens hetiing ;) <3



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: