morsning korsning ! :D ♥

godmorgon alla fina läsare ! :D

nu är jag typ nervöös :oo haha, första skoldagen på jääääääääääääätte länge :P haha, men det kommer nog gå bra :D haha, jag är helt klar, ska ba äta, sen typ 20 i cyklar jag la :P KAJSA FICK VALPAR IGÅR :D fick ett sms från mirre igår (som jag inte hann läsa förens idag) och då stod det att kajsa hade tre små söta valpar :) alla var killar, och så stod det att hon kan få fler :D haha, ååh, jag äälskar katter och hundar :D haha, särskilt när de är småå (a) menmen, det ska bli kul att träffa alla igen :D haha, vissa har man ju knappt dett under sommarlovet :oo haha, men nu ska jag ta något att äta ! ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

dagens outfit:

jeans: LINDEX
kofta: BIK BOK
linne: GINA TRICOT



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: