newnewnewnewnew

va med mamma på a6 för en stund sen :P
hon skulle köpa en kofta och jag har aldrig ngt emot att shoppa :D:D haha, hittade lite faktiskt :P

1. h&m - 99:-
2. h&m - á 39.50:-
3. leggins (inte på ngn bild) h&m - 99:-
4. tunna leggins (inte på ngn bild) kappAhl - 49.50:-

(fick sämst fokus..)


och ja, jag har brytit mitt godisförbud, men att inte äta godis på ett halv år är inte kul ! :oo hah, fast när vi kommer hem frpn mallis ska jag ha det igen :P huhuh :)
aja, ni får ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: Linnea Granström -ungmamma & ryttare

Om 4 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



2010-08-27 @ 22:33:17
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: