spring nana - zac harry

Sammie om break of dawn - eric saade:

du vet att man kan ladda ned den & se den på datan det gjorde jag. Den var efterbliven men ändå kul ibland;-)
Bra blogg förresten :D

svar: jasså :D var ? haha, nu blev jag väldigt sugen på att titta ! :D <3


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

hejsan sööta! :D 
vad gör ni ?
själv har jag ont i huvudet och sitter i myskläder :P
ska nog titta på film och ba va hemma idag.. Johan och Mamma ska ner till stan och titta på skor till johan :P och pappa kommer hem om typ 5 min, och då ska vi äta, sen ska han till doktorn :) vad han ska göra där har jag ingen aning om :P igår åt jag taco och kollade på film hemma hos eve.. ehm, imån ska jag hem till Maria och kolla lite på schema till grupperna på st:o :) haha, ehm måste bara kolla med plym och hon kan köra :s haha, sitter och lyssnar lite på spotifyyyy ;D haha, jag har inte så mycket att skriva, ska fixa bilderna sen mirre tävlade nu :D haha :) men ni får ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: