taio cruz - dynamite

heyyheyy :D

vad hittar ni söta på ? :D
jag ahr nyss bakat ! :D <3 haha, det blev en sockerkaka :P haha, pappa har varit så gullig och satt upp en ny rullgardin, för min gamla va kass -.-' haha, ehm, idag ska jag inte göra ngt speciellt, igår såg jag Mission Imbosible 3, den va braaaaaaa haha, den gick på tv4+ :P tror jag det va :P haha, aja, kanske blir ngn film idag oxå :P haha, jag vill se twilight och new moon, igen haha, jag har typ sett dom as många gånger, men jag kommer aldrig tröttna ! :D haha, föresten är det någon som kommer se Vamipres suck ? :P haha, jag vill se den, men jag tykcer synd om den äkta :P haha, jag är jätte lam och sviiin trött, för typ vid fem i morse va det några jaevlar som typ gasade som i in bomben och åkte moppe typ utanför vårt hus :s haha, det kanske inta va precis utanför men det va väldigt högt, och man kunde inte somna om -.-' jag såv kanske en timme efter det :P haha, och jag vill säga grattis till HAGA :D fick nyss ett sms av plym och hon sa att de hade vunnit b-slutspelet på laxacuppen :D haha, GRATTIS SVERIGES BÄSTA LAG ! :D:D haha, aja, nu så ska jag titta till sockerkakan :P haha, ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: