this is my life - edward maya

hejhej :D

hur mår ni ? :D

jag sitter och lyssnar på SPOTIFYYYYYYY :D:D:D haha, i lööwe it ! :D haha, skolan va helt okej idag, haha, härligt att träffa alla igen :P vi fick skåp och lite sånt, haha, hade kemi för första gången :P haha, fast det var ju ingen riktig lektion, vi fick böckerna och typ pratade lite och tittade igenom den :P haha, DEN LUKTAR SPYA :oo aas läskigt :ss haha, aja, jag har gjort om min ring :D haha, den där rosen :P haha, jag har tagit bort lite och "plattat" den ör va man ska säga :P haha, just nu så torkar den, haha, för jag har målat på nagellack på ett ställe :D haha, såååå duktig är jag :P haha, jag glömde självklart min almanacka i skolan -.-' där alla papper låg ... jag är KUNG :D haha, ni får ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: