äntligen klar ! ..

hellu ! :D
nu är jag äntligen klar med Loves Julheader ! jag är så smart oxå.. för jag fick ladda upp bilden typ 100 gånger för jag hade glömt spara ngt eller gjort den för stor.. blää, haha, börjar nog bli trött :P nu ska jag iaf lägga mig och läsa :) sista skoldagen imån ! :D ska bli sjukt skönt med jullov ! :D och självklart julafton ! :D assu det här året har gått sjukt fort ! :o jag kommer igår typ första gången jag va ute med min kamera 2010. I januari och assu shiit.. :o det känns som om det var för en vecka sen ? :s och typ mallorca.. assu jag kommer ihåg allt och det känns oxå som att vi va där för typ en vecka sen ? .. konstiiigt.. menmen.. ni får ha det så bra! och jag måste ba säga att jag nog inte kommer skiva ngt imån, för när skolan slutat ska jag och mirre ner till stan, sen ska jag fixa min kusin och sen ska jag till kyrkan och öva :) kanske blir ngt emellan.. men i får se ! och jag känner att jag har skrivit väldigt mtcket i det här inlägget ? :o :D haha, men ha det så bra ! och God natt sov och dröm sött !
·
puuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: