inga skor idag..

.. nepp, hittade iiiiinget.. lite tråkigt, för jag typ ryser ihjäl ! :o men men, någon gång måste man ju hitta ett par :P haha, pappa kom hem för en liten stund sen och innan det så hade mamma och jag det jätte mysigt :) åt grillad kyckling och tittade på tv och pratade :) haha, ska kolla lite på bloggar sen ska jag stänga av datan och sova tror jag, är trött och sliten efter allt som hänt idag, och nej jag tänker inte berätta vad som hänt, jag gör det när jag är redo och vill, men just nu orkar jag inte.. imån så kommer mirre, sen är det miniläger på konfan och så sover mirre över sen så ska vi till kyrkan på konfa igen på söndag, vet inte riktigt nät hon åker hem lr kommer imån så vi får se hur mycket jag hinner skiva, men ni får ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: