HAHAHAHAH !! :):):)

HEJSAN BLOGGEEEEEN !
sitter här med jossan, har nyss kommit hem från micke, rasse och erik :)
haha, tittade på ngn konstig film. haha den va jätte tråkig, jag fattade nadaaaah ? :o
aja, jossan och jag hade iaf sjukt kul. haha, vi har rätt kul nu med, haha, sitter och äter mackaor och dricker te :) haha, aja, kommer skriva efter filmen som vi ska titta på nue :)
haha, puuuuuusss !!!!


Postat av: Anonym

lollooo :o

la du in den bilden? :p

hahahhahha! jag ser helt död ut :( (L)

2010-02-15 @ 16:09:24
Postat av: jossieiieeeiieieieiieieieie :) (L)

glömde skriva namn &

att igår va det den bästa dagen/kvällen/natten på länge! jag älskar dig =)(L)

2010-02-15 @ 16:10:38

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: