HEMMA FRÅN EN UNDERBAR DAG !

Hejsan alla bloggläsare !
hur mår ni ?
jag når braaaa !
haha, kom nyss hem från a6. DEt var sjukt mysigt och sjukt kul !
haha, köpte lite småsaker ( bilder kommer senare ikväll )
haha, vi va inne på BR och jag hittade värsta coola pennan man kunde göra musik med, haha det va sten tuff !
haha, drack en smoothie på naked juice bar, (stavning?) jossan ville inte ha ngt så hon satt och väntade medans jag drack :) sen så råkade de göra en för mycket då fick vi den, helt GRATIS ! haha, så sjukt snälla va dom, och så fick jossan ett litet provsmak av lite som blivit över när de hällt upp. haha och jossan sa typ att hon verkligen ska gå dit igen typ 24/7 :) haha, om ni inte vet va 24/7 betyder så betyder det 24 timmar 7 dagar i veckan :)
haha, aja, nu ska jag äta ngt nytt som mamma är ute i köket och gör, typ kasler under chili täcke och ris :)
sen så blir det ju SJÄLVKART MELODIFESTIVALEEEEN! haha :)
ha en fortsatt bra lördagskväll !
puuuuuuuuuuuuuuss ♥♥♥♥♥


jag och pappiii ♥


Postat av: jooooooooooooooooossaaaaaan

JAG fick smootien annars :)

hahah (: det va sjukt roligt igår :)

du är ju seg, du skulle köpt den där ufopennan :( <3

2010-02-28 @ 13:36:01
URL: http://jjoesfin.blogg.se/
Postat av: jossna

hahah, nej :) du har fin blogg!

du får hjälpa mig med min snart? :$ (L)

puss <3

2010-02-28 @ 14:15:32

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: