gonatt alla söta !

hejhej,
 nu är klockan snart tio  i 12 och jag ska snart så och lägga mig :)
det va jätte kul hos momo och mofa ! ehm fick låna 2 stativ :) tack !
ehm Pontus och jag tog jätte många och roliga bilder :) haha, min lilla modell :) haha, ehm. ah, åt smörgås tårta och fikade lite :) haha, jag och pontis va ute och åkte pulka oxå, haha, och det gick sjukt fort imat vi va 2. och när man kommer ner för backen är det en skog. och vi åkte nästan in där och typ i en liten buske satt 2 lr 3 små harar och dom blev sjukt rädda när vi kom mot dom och jag och pontur blev ocå sjukt rädda vi ba skrek ! haha, sjukt kul vare iaf! och vi hade jätte kul :)


Postat av: plym :)

louise !



fan ja vill va me dig snart de va allt förlänge sen ! (L)

2010-01-17 @ 13:10:04

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: