haha, jag skiriver iaf :P

hejhej, somsagt, jag skriver iaf :) (L)
så ni kan annäla er genaom att kommentera på detta inlägg oxå :)
ehm just nu kör jag ngt på xbox med min bror. :) ska snart fixa oss och åka te MC :) haha, MUMUS !
ehm sen så ska vi nog ut, jag ska fota och Johan får la åka pulka lr ngt ;) allt är nra med mig, inte trätt längre :) kanske för att jag gick och la mig tidigt igår ? :) haha, iaf, dagen ser okej ut får njuta sista dagen innan skolan börjar -.-' menmen, man kan ju inte ha lov hela tiden. Fast det skulle vara väldigt skönt :) låg och läste om min system igår, så nu fattar jag lite mer ;) Haha, fast jag har fortfarande mycket att lära !
aja, nu är det la bäst att jag går tbx te Johan och spelar klart !
PUSSHEJS !


Postat av: idabjurevik :)

jag anmäler mej dårra (a)

haha :)

fin bild oxå (: <3

2010-01-07 @ 15:30:42
URL: http://bjureviken.blogg.se/
Postat av: Love (:

jag anmäler mej då :)<3

söt :D

2010-01-07 @ 17:34:07
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: