Hejhej !

hejhej !
sitter och fixar med sofies blogg :) den kmr nog bli fin när jag är klar, nu är den la inte lika fin :P
haha, stan va jätte kul, hittade en tröja på indiska och en halsduk på Lindex :) Ehm när vi inte orkade mer åkte vi hem te mig tog några kort den så kom jossans pappa och hämtade henne. Efter jossan åkt hem började vi med maten :) pajjjjjh ! haha, aah sen åt vi och kollade på indiana Jones :) haha, sen så satte jag min vid datan och jag har la suttit här i några timmar, ska snart lägga mig och läsa lite tror jag sen så ska jag sova. Imån ska jag va med jossan igen och öva in en mening till julspelet på onsdag :) haha, komemr lägga in massvis med bilder impn om jag hinner ! annars är allt bra lite trött är jag och jag har ont i rumpan :P haha, säkert för att den ahr somnat (Y) Nu ska jag la ta och fortsätta !
hejsvejs !




Postat av: ABSSOLUTAARNELA

det gör du rätt i ;)

2010-01-05 @ 11:03:02
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: