jag idag :*



Dagens outfit:
byxor: Gina Tricot
tröja: Indiska
halsduk: Lindex



hejsan alla gullungar !
Nu har jag suttit nästan hela morgonen och jobbat med Sofies blogg. Jag tyckte den blev fin, hoppas ba hon gör det oxå ! http://sofiewrotethhis.blogg.se/ 
Snart så kommer jossan, jag vet i inte riktigt vad vi ska göra, kanske gå ut lr ngt :) Ehm kmr va med Jossan typ hela dan ikväll så ska jag göra ngt ;) haha, vet inte riktigt vad men ngt blir det iaf !
ehm, om någon av er vill att jag ska göra en design till er så får ni gära säga till ! Jag gör det helt gratis !
och ni får fråga ALLT omdesign och sånt, fast jag kmr nog inte kunna svara på alla frågor men lite kan jag iaf ! nu va det nog inget mer.
pusshejs !



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: