mmin kamerah :*

 
det va ngn som ville att jag skulle lägga upp en bild på min kamera. jag orkade inte ta kort på den så jag tog en från google. men så ser den ut, en .Canon eos 1000D. 

aja, hej på er :) Har nyss varit i kyrkan och övat på ett julspel som vi ska köra på onsd. ehm då är det julgransplundring :) har varit där i typ 2 h. kul vare :) haha, ehm ska äta snart. och sen ikväll så ska jag sitta vid datan och typ fixa sofies blogg :) Just nu lyssnar jag på musik och tittar på tv. dagen har varit bra än så länge :)  aja pusshejs :*





 


Postat av: linnea

har oxå en sån kamera ;) den är bra!

2010-01-03 @ 19:10:42
Postat av: lousie

aah den är bra :) <3

2010-01-03 @ 19:17:14
URL: http://svenssonsflicka.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: