svar te felle :) (L)

postad av: felle
vad heter din kamera?
sjukt bra ialf! :)

jag använder just nu Canon eos 1000D
haha :) (L)

MORSNING KORSNING !!
Nu är sitter mamma på t-banan in te London. Hon åkte te gtb vid 4 inatt. Hon ska dit med jobbet.. Fick ett sms för en stund sen att hon hade kommit fram och att allt va bra :) aja, idag så ska jag fira min mofa så jag ska dit vid 4 lr ngt :) innan det  så ska jag ut en liten stund sen ska jag duscha :) göra fysik läxan och pörja plugga till historiaprovet .. jag har alltid börjat jättesent men inte nu längre ! :P haha, imån så ska jag pappa och johan gå på Avatar, andra gången jag ser den, men den är sjukt bra ! sen så vet jag inte va vi ska göra mer, menmen något hittar man la på :P Mamma kommer hem måndag natt. jaaaoo :) ehm. Nu sitter jag i pyamas och har nyss käkat frukost :) Pannkakor :D haha, pappa e grym på det ;) eehm, bädda sängen ska jag  oxå göra .. aja, nu va det inget mer ! PUSSHEJS !!!



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: